maart 17, 2015 Janine Wolfs

Het telefonisch consult.

Sinds februari 2019 heb ik een extra dienst: het telefonisch consult.
Een klant van me wilde even “sparren” over een werksituatie en dit werkte zo goed dat ik dit voor meerdere mensen wil aanbieden. Ik merk namelijk dat ik op deze manier flexibeler beschikbaar ben voor klanten waardoor ze meer “consistent” kunnen blijven functioneren en met hun proces bezig kunnen zijn.
Het telefonisch consult is ideaal voor bestaande klanten die druk zijn (overdag en doordeweeks), en geen behoefte hebben aan een lang traject, maar hun hoofd en gevoel helder willen krijgen omtrent een specifieke en concrete situatie, zoals:
– een sollicitatiegesprek
– een belangrijk overleg waarbij je iets specifieks moet doen of beslissen (presenteren, inhoudelijk overleggen)
– een conflict of vervelende communicatieve situatie
– een belangrijke keuze of een andere vraag.
Twijfel je of jouw vraag hiervoor relevant is? Neem dan even contact met me op.

Voorwaarden telefonisch consult.

* We “kennen”elkaar uit coachgesprekken of trainingen of we kennen elkaar nog niet. Als het laatste het geval is , vul je dan even het inschrijfformulier even in? Dan heb ik meteen je gegevens.
* Starttarief is 30 minuten coaching. Vanaf dat moment wordt het per 15 minuten berekend. Ik hanteer hetzelfde tarief als een coachgesprek. (Neem even contact met me op voor meer informatie hierover).

Bijzonder detail:
Het telefonisch consult kan tussendoor ingepland worden, dus op korte termijn en in de avonduren.

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.